Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Τα Χριστούγεννα είναι kids;




Αγαπημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι γεια σας!!

Ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω αυτά που νιώθω μέσα μου, αυτά που με ταλαιπωρούν, από τη μέρα που άκουσα μια φράση στην τηλεόραση.
Δε θα πω σε ποιο κανάλι, ούτε σε ποιο πρόγραμμα γιατί δε χρειάζεται, δεν είναι αυτό το θέμα μου.
Τώρα πια, με το μουσικό μου εργαστήρι, δε δουλεύω κάθε πρωί. Αυτό το χαίρομαι αφάνταστα, γιατί νιώθω μια ελευθερία!!
Ένα από τα ελεύθερα μου πρωινά λοιπόν, είπα να ανοίξω την τηλεόραση να δω τι δείχνει το πρωί.
"Έπεσα πάνω σε μια εκπομπή, που έδινε ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. "Ωραία, σκέφτηκα, γιατί το δήλωσα, ότι φέτος, όπως και πέρσι, δεν υπάρχει περίπτωση να ξοδέψω για Χριστουγεννιάτικους στολισμούς. Θα αρκεστώ σε αυτά που έχω. Ο λόγος απλός. Δεν γίνεται ο διπλανός σου να υποφέρει και να δοκιμάζετε, κι εσύ, λες και είσαι από άλλον πλανήτη, να είσαι μες στην τρελή χαρά.
Σ' εκείνη λοιπόν την εκπομπή, που έδειχνε κάτι σαχλές (για μένα) ιδέες διακόσμησης, ακούω κάποια στιγμή τον παρουσιαστή να λέει: "Δε μας πειράζει αν είναι too much , γιατί τα Χριστούγεννα είναι υπερβολή, τα Χριστούγεννα είναι kids"!!!!!!!!!!!!!!
Το πόσο άσχημα χτύπησε αυτή η λογική στ' αυτιά μου, μα, κυρίως στην ψυχή μου, δεν μπορείτε να το φανταστείτε.
Το ξέρω, ότι ίσως διαφωνήσετε κάποιοι, όμως εγώ στεναχωρήθηκα πάρα πολύ, με το πώς έχουν καταντήσει να γιορτάζονται τα Χριστούγεννα από ένα μεγάλο αριθμό συνανθρώπων μας.
Δεν είναι το ότι γύρω μας ο κόσμος χάνεται, είναι που:
 ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΟΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ!!!!!! Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν μπορώ άλλο αυτή την ανθρώπινη ελαφρομυαλιά και ανοησία.
Άκου τα Χριστουύγεννα είναι υπερβολή, είναι Kids!!!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!!! Χαιρόμαστε που ήρθε ο Χριστός στον κόσμο, ταπεινά και όχι kids, για να μας μάθει την Αγάπη, με ό,τι αυτή συνεπάγεται. Συγχώρεση, δεύτερη ευκαιρία,  ταπείνωση, προσφορά κλπ. Το αν στολίζουμε τα σπίτια μας και φτιάχνουμε τα γλυκά μας, δεν είναι επειδή τα Χριστούγεννα είναι Κids, (δεν το χωνεύω ότι άκουσα αυτή τη λέξη για τα Χριστούγεννα), αλλά επειδή χαιρόμαστε για τη χάρη που μας έκανε ο Θεός και ήρθε στον κόσμο.
Ξέρω, μερικοί θα με πείτε ηθικοπλαστική (γιατί, ναι, τώρα πλέον έχουμε εφεύρει και αυτή τη λέξη για να απαξιώνουμε το σωστό και το ανώτερο, είτε αφορά βιβλία, είτε σκέψεις, είτε στάση ζωής)
αλλά εγώ αυτή την άποψη έχω για τα Χριστούγεννα.
Και να σας πω και κάτι άλλο. Με τη δύναμη που μου δίνει η δουλειά μου, φροντίζω να δίνω το σωστό  μήνυμα στις παιδικές ψυχούλες.
Για το λόγο αυτό, έγραψα και τρία τραγουδάκια, που τα λέμε στο μουσικό εργαστήρι, και τα παιδιά τα έχουν αγαπήσει.
Τα μοιράζομαι και μαζί σας, και αν έχετε παιδάκια ακούστε τα μαζί. Ελπίζω να σας αρέσουν.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ!!

8 σχόλια:

  1. Ροδούλα μου, δεν έχω τίποτα να προσθέσω, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Τα ίδια πιστεύω και εγώ...

    Και θέλω να σε ευχαριστήσω για τα τραγουδάκια που μοιράστηκες μαζί μας! άρεσαν πολύ στα μικρά μου!

    φιλιά,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου εγώ σ' ευχαριστώ που με διάβασες, και που ακούσατε τα τραγουδάκια μου.
      Να είστε πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφα τα λες Ροδουλα! Ευτυχως που ανθρωποι σαν και εσενα ασχολουνται με μικρα παιδια! Μολις παω σε υπολογιστη θα ακουσουμε και τα τραγουδακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα χαρώ που θα τα ακούσετε. Αυτός ήταν και ο στόχος μου. Να τα ακούσουν και παιδάκια πέρα από αυτά του μουσικού μου εργαστηρίου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Άκουσα και χάρηκα τόσο πολύ τη γλυκιά σου φωνούλα, Ροδούλα μου!
    Δεν έχω παιδιά γύρω μου μα σε απόλαυσα μόνη...
    Όσο για τον παρουσιαστή, αν έβλεπα την εκπομπή, το ίδιο ακριβώς θα αισθανόμουν. Αγανάκτηση για την απαξίωση και την άγνοια της σημασίας εθίμων, από διάφορους "ιδιόρρυθμους" εξυπνάκηδες!
    Συνέχισε να περνάς "το καλό", όπως εσύ ξέρεις στις παιδικές ψυχούλες, φίλη μου!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου αγαπημένη!!
      Χαίρομαι τόσο πολύ που σου έκανα παρέα έστω και με τα τραγούδια μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιό σου αγαπημένη μου Φιλία.
      Πολλά φιλιά γεμάτα αγάπη, και μια μεγάαααλη αγκαλιά!!!!
      (Τα δικά σου με ζέσταναν!)

      Διαγραφή
  4. Ροδουλίνι μου, ασφαλώς και τα Χριστούγεννα σημαίνουν αγάπη!
    Τώρα αν τα έχουμε συνδυάσει με περιττά έξοδα, με σπατάλες, με υπερβολές, ε, σε αυτό μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το κούφιο μας το κεφάλι που αποδέχεται ό,τι του σερβίρουν!
    Αγάπη, χαμόγελο, καλοσύνη! Αυτό είναι για εμένα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννα μου αγαπημένη μου, Φυσικά και θα στολίσουμε, και θα φτιάξουμε τα γλυκάκια μας, και θα κάνουμε ωραία πράγματα, γιατί τα Χριστούγεννα είναι χαρά, κι εμείς τη δείχνουμε τη χαρά μας μέσα από όλα αυτά. Όμως.. άντε ας μην τα ξανασυζητάμε.
    Χαίρομαι που βρήκα ανθρώπους σαν και σένα, που συμφωνούν μαζί μου.
    Φιλιά πολλά πολλά κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή