Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Πίσω από την επαιτεία...

Ναι 'μαι κι εγώ!!!

Στη χάση και στη φέξη πια μπαίνω στο ιστολόγιο. Μα όταν το κάνω, το χαίρομαι!!!
Εχθές, είχαμε πάει με τη Σταυρούλα στους χαιρετισμούς. Μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η προ του Πάσχα περίοδος!!
Είχαμε συμφωνήσει να έρθει κατευθείαν από τη σχολή στο εργαστήρι, και να πάμε μαζί στην εκκλησία, που είναι σε μια ανηφορίτσα, γύρω στα εκατό μέτρα από το μουσικό μου εργαστήρι.
Έτσι κι έγινε.
Φτάσαμε, και στην είσοδο ήταν καθισμένη μια από αυτές τις επαγγελματίες ζητιάνες.  Δεν ξέρω αν είναι κακό αυτό, αλλά πιστεύω ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν σαν επάγγελμά τους την επαιτεία. Τέλος πάντων δικαίωμά τους. Έτσι τους έμαθαν, έτσι ζουν...
Μπήκαμε μέσα, όχι ότι προλάβαμε και πολλά, αλλά όσα και να ήταν, με γαλήνεψαν.
Και εκεί που ήμουν απορροφημένη, ακούω τη Σταυρούλα να μου λέει τρομαγμένη: "Ζαλίζομαι"
Την πήρα από το χέρι, και βγήκαμε κατευθείαν έξω.
Κάθησε σε ένα πεζουλάκι, και της είπα να κάνει εισπνοές, όταν ακούω μια κυρία πίσω μου να με ρωτά με μια φωνή γλυκιά σαν μέλι.
"Είστε καλά;"
Γυρίζω, και βλέπω την κοπέλα που ζητιάνευε, να στέκεται από πάνω μου με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη και ενδιαφέρον, πραγματικό ενδιαφέρον!!!!
"Όχι" της λέω "ζαλίστηκε η μικρή"
"Θέλετε να κάνω κάτι; Να φέρω λίγο νερό; " με ρωτάει πάλι με εκείνο το τόσο γλυκό πρόσωπο.
"Όχι ευχαριστώ" της λέω και μετά αλλάζω γνώμη. "Από πού να φέρετε νερό;" ρωτάω
"Είναι ένα περίπτερο πιο κάτω" μου λέει!!!
"Όχι, ευχαριστώ" της λέω γιατί ντράπηκα να τη βάλω να τρέχει νυχτιάτικα. Έτσι κι αλλιώς, η Σταυρούλα είχε αρχίσει να νιώθει καλύτερα.
Εμένα όμως αυτή η συναναστροφή, μου έδειξε  ότι αυτή η κοπέλα, αποδείχτηκε να είναι σκαλιά πιο πάνω, σαν άνθρωπος,  από μερικούς από εμάς, που δεν ζητιανεύουμε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!


15 σχόλια:

  1. Οι ομορφοι ανθρωποι μπορουν να δουν την ομορφια στους αλλους... Οι υπολοιποι απλα την προσπερνανε...φιλια Ροδουλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιούλη μου σε καλωσορίζω στο ηλεκτρονικό μου σπιτάκι!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω εδώ!!!
    Ειλικρινά με συγκίνησε η ομορφιά ψυχής εκείνης της κοπέλας. Ευτυχώς που τη χαιρέτησα μπαίνοντας στην εκκλησία, γιατί θα ένιωθα πραγματικά απαίσια μετά από αυτό...
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί γλυκό!!!
    Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις...
    Έχω να σου διηγηθώ διάφορες ιστορίες, αλλά αν αρχίσω θα καταλήξει σεντόνι το σχόλιο...
    ;-)
    Χαίρομαι που σε "βλέπω", Ροδουλίνι μου! Μου έλειψες!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά, κορίτσι μου!
    Πολλά φιλάκια για εσένα και άλλα τόσα για τους υπόλοιπους στην οικογένεια!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου!!! Μου έλειψε η επικοινωνία μας!!!!
      Χαίρομαι κι εγώ, πολύ που τα λέμε!!!!
      Φέτος, παρόλο που το χαίρομαι, τρέχω σαν τρελή. Επειδή θέλω να δίνω το 100 τοις 100 και στο εργαστήρι μου, αλλά και στο πρωινό μου σχολείο, δε με φτάνει η μέρα, ειλικρινά.
      Όσο για το περιστατικό με την κοπέλα αυτή, έχω κι εγώ άλλο ένα, που μου έτυχε πριν από χρόνια, στο παίδων. Ο τρόπος που αυτοί οι άνθρωποι (οι γύφτοι όπως τους αποκαλούμε εμείς οι "ανώτεροι") είχαν γίνει μια γροθιά, για να αντιμετωπίσουν μια δύσκολη τους στιγμή με το παιδί τους, μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Το δέσιμό τους. Γιατί ήταν όλο το σόι μαζί, όχι μόνο οι γονείς...
      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΗ σου εύχομαι κοριτσάρα μου αγαπημένη!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά σε όλους σας!!! Εγώ τα έδωσα τα δικά σου :)

      Διαγραφή
  4. Τι να πεις; Εχουμε διαβάσει τόσα το τελευταίο διάστημα, για κυκλώματα που τους εκμεταλεύονται, για παιδιά που τα ναρκώνουν και κοιμούνται όλη μέρα στην αγκαλιά της μάνας-ζητιάνας... Πως να ξεχωρίσεις την ανάγκη από το επάγγελμα;
    Αυτό που έχω αποφασίσει να κάνω είναι όποτε μπορώ να βοηθάω, αλλά όχι αν έχουν παιδια μαζι...
    Να είστε καλά, όντως αυτή η περιοδος πριν το Πάσχα είναι τόσο κατανυκτική και παράλληλα η άνοιξη γυρω αρχίζει να ξυπνά τη φύση που η ψυχή μας γεμίζει εικόνες και συναισθήματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νίκη μου. Εξοργίζομαι κι εγώ όταν βλέπω παιδάκια στην αγκαλιά τους. Μια φορά στο σούπερ μάρκετ, που με είχε πλησιάσει μια κοπέλα για να μου ζητήσει λεφτά για να πάρει γάλα στο παιδί της, όπως μου είπε, δεν άντεξα, και της απάντησα: "Εγώ δουλεύω για να μεγαλώσω τα παιδιά μου, εσείς γιατί ζητιανεύετε" χαχαχααα τώρα με ξέρεις τι αθυρόστομη είμαι. Πόσο ντρέπομαι ακόμη γι' αυτό που έκανα Νίκη μου...
      Φιλιά πολλά
      Και... συγγνώμη και πάλι για την ανοησία μου

      Διαγραφή
  5. Αχ Ροδούλα μου, δεν ξέρω τι να πιστέψω τώρα πια!
    Παλιά θεωρούσα ότι όλοι αυτοί κορόϊδευαν και είχαν κάνει της επαιτεία επάγγελμα.
    Πλέον στις μέρες που ζούμε, αδιαφορώ αν λένε αλήθεια ή όχι, έχω φτάσει στο αντίθετο άκρο και τους πιστεύω όλους.
    Και σκέφτομαι "αν λένε αλήθεια?? Τι θα χάσω αν δεν λένε?? Μερικά ευρώ?? Στην τελική ας τα χάσω!"
    Τρέμω και πονάω στην σκέψη ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε, μικροί μεγάλοι. Πονάω όχι μόνο για τα παιδάκια,αλλά και για τους μεγαλύτερους, τα νέα παιδιά, τους μεσήλικες που κάποτε ζούσαν με αξιοπρέπεια, τους πιο ηλικιωμένους που έχουν αναλάβει στην δύση της ζωής τους το βαρύ φορτίο να συντηρήσουν τους νεότερους.
    Και φτάνω στο σημείο να τους βοηθάω όλους, όσο μπορώ και έχω, και μέσα μου παρακαλάω να μου λένε ψέματα κι ας με κοροϊδεύουν.
    Αστα να πάνε! Πονεμένο θέμα!
    Σε φιλώ πολύ, πολύ, πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Έλενά μου, πόσο δίκιο έχεις, δυστυχώς...
      Εγώ δε μίλησα για τους ανθρώπους που ζητιανεύουν για τα φάρμακά τους, ή το φαγητό τους. Αυτούς, ασυζητητί τους βοηθάμε. Θα μπορούσε να ήμασταν εμείς στη θέση τους. Αυτό που πιστεύω εγώ, είναι ότι μέχρι να ξεπεραστεί αυτή η κρίση, θα πρέπει, όσοι έχουμε την ευλογία να δουλεύουμε, να βοηθάμε όλους τους υπόλοιπους, που η τύχη δεν στάθηκε τόσο καλή μαζί τους...Πονά η ψυχή μου κάθε φορά που συναντώ τέτοιες περιπτώσεις. Και που φαίνονται ότι είναι πέρα για πέρα αληθινές. Καταρχήν, δεν έχουν αυτό το επιτηδευμένο, το επαγγελματικό αν θες, κλαψιάρικο τόνο στη φωνή τους. Είναι αξιοπρεπείς άνθρωποι.
      Εγώ μίλησα για τις γνωστές σε όλους μας επαγγελματίες-ζητιάνες. Τέτοια ήταν αυτή η κοπελίτσα, που αποδείχθηκε τελικά ψυχούλα. Και που μπορεί αν μεγάλωνε σε άλλο περιβάλλον, να ήταν εντελώς διαφορετική η ζωή της. Αν της δινόταν η ευκαιρία.
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  6. Πόσο θα συμφωνήσω με την Ελενα απο πανω Ροδουλα μου..!! το ίδιο κανω και εγώ..εστω και λίγο... δινω.. με την αίσθηση οτι μπορεί να μου λενε και ψέματα...
    οσο για την ανθρωπιά.. μπορεί να βρίσκεται παντού...!!!!
    Οι χαιρετισμοί της Παναγιάς μας αυτες τις μερες ειναι οι ωραιότεροι ύμνοι !!!!να έχετε .. ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου έχεις δίκιο. Είπα τη γνώμη μου μόλις πριν από λίγο στην Έλενά μας.
      Ναι, οι χαιρετισμοί της Παναγίας μας, είναι από τους ωραιότερους ύμνους της εκκλησίας! Μιλάνε κατευθείαν στην ψυχή μας.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!

      Διαγραφή

  7. παντως είναι δύσκολο να καταλάβει κανεις αν κάποιος είναι επαίτης από αναγκη ή οχι...και... επιπλέον....
    Παιρνουμε μαθήματα... από όλους... αρκεί νάχουμε ανοιχτά τα ματια μας....
    καλή Σαρακοστή!! καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! παντα χαρες... και ο κοσμος..να γίνεται ολο και καλύτερος!!

      Διαγραφή
  8. Πόσο μας εκπλήσουν μερικοί άνθρωποι από εκεί που δεν το περιμένεις η βοήθεια!!!!!!!!
    φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! παντα χαρες... και ο κοσμος..να
    γίνεται ολο και καλύτερος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι ξανά πίσω καρδούλα μου!!πέρασα πολλά!μου έλειψες και τα υπόλοιπα φιλαράκια μου..είχα προβλήματα και εχω ακόμα τσουνάμι...δεν άνοιγα υπολογιστή...κάποια στιγμή σήμερα δεν άντεξα..άνοιξα τη σελίδα μου,πήρα θάρρος απο τα λόγια σας..σέυχαριστώ,με συγχωρείς που σε ανησύχησα αλλά με είχε πάρει εντελώς απο κάτω...περιμένω νέα σου,δεν γράφεις εδώ?...την αγάπη μου και μια σούπερ αγκαλίτσα καρδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή