Η Αννούλα στην κατασκήνωση

Η Αννούλα στην κατασκήνωση
"Η Αννούλα στην κατασκήνωση" (Από 8 χρονών)

Οι συμπορευτές μου στο διαδίκτυο

Ο δικός μου εννιάλογος για τον σωστό εκπαιδευτικό

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ



1. Ο/η εκπαιδευτικός δεν δείχνει την αδυναμία του προς οποιοδήποτε παιδί.

2. Ο/η εκπαιδευτικός είναι ΑΓΑΠΗ και αναβλύζει αγάπη

3. Ο/η εκπαιδευτικός αφουγκράζεται ιδιαίτερα τα συνεσταλμένα παιδιά και τους τονώνει την αυτοπεποίθηση

4. Ο/η εκπαιδευτικός δίνει σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες έκφρασης

5. Ο/η εκπαιδευτικός επιβραβεύει

6. Ο/η εκπαιδευτικός ενεργοποιεί την αίσθηση αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών
του

7. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απογοητεύει, ενθαρρύνει

8. Ο/η εκπαιδευτικός είναι προσιτός

9. Ο/η εκπαιδευτικός είναι μάνα και πατέρας



Ροδούλα Σερδάρη-Παπαϊωάννου

Μουσικο-παιδαγωγός

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ αγπαημένοι μου ηλεκτρονικοί φίλοι και φίλες!!!

Σήμερα σας έχω νέα. 
Πριν από δυο εβδομάδες, η κ. Τόνια Αντονά, αφού είχε διαβάσει το παιδικό μου μυθιστόρημα: "Η Αννούλα στην κατασκήνωση", επικοινώνησε  μαζί μου -μέσω fb, τι σου είναι η τεχνολογία ε; -, και μου έκανε την πρόταση να συμμετέχω στο σεμινάριο που θα κάνει το Σάββατο 10 Ιαννουαρίου με θέμα: Μεγαλώνοντας υγιή παιδιά.

Φυσικά, με χαρά δέχτηκα την πρότασή της. Τα επιχειρήματά μου θα τα αντλήσω μέσα από το ίδιο το βιβλίο, και θα καλύψω το ενδιαφέρον αυτό θέμα, μέσα από τα μάτια του ίδιου του παιδιού -που το αντιπροσωπεύει η Αννούλα"

Είναι πραγματικά ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο!!!

Εγώ θα χαρώ πολύ, αν κάποιες μανούλες που με διαβάζετε μένετε κοντά και μας έρθετε!!!

Και το επίσημο δελτίο τύπου:

Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στο δωρεάν σεμινάριο:  
                 ‘Μεγαλώνοντας υγιή παιδιά’.
 Με την ελπίδα να διευρύνουμε λίγο την αντίληψη που θέλει την υγεία των παιδιών μας να είναι μόνο σωματική, στο σεμινάριο αυτό η Κα Τόνια Αντωνά, ψυχοθεραπεύτρια, και η Κα Ροδούλα Σερδάρη μουσικο-παιδαγωγός , θα μιλήσουν το Σάββατο, 10/01/2015, για τη σχέση γονιών-παιδιών, ξεκινώντας από τη βρεφική ηλικία και φτάνοντας ως την εφηβεία, και για το πώς αυτή η σχέση επηρεάζει τα παιδιά μας.
Το σεμινάριο θα λάβει χώρα στην Οδό Ομήρου 2 και Αλωνίων Γωνία, Κηφισιά, στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Συνείδηση (2ος όροφος) και θα διαρκέσει 2 ώρες, από τις 17.00 ως τις 19.00.
Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, είναι υποχρεωτική η τηλεφωνική επικοινωνία (6944757122) για να κρατήσετε τη θέση σας. Θα χαρούμενα σας δούμε εκεί!


Και επειδή δε μου πάει να τελειώσω έτσι "ξερά' την ανάρτησή μου, θέλω να ευχηθώ στις αγαπημένες μου Φανή και Γιάννα που γιορτάζουν με ένα εξαιρετικό κομμάτι!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπημένες μου!!! ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
Με την ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

2 σχόλια:

  1. Αχ, μπράβο Ροδουλίνι μου!
    Συγχαρητήρια! Πάντα τέτοια!
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη αφιέρωση!
    ;-)
    Να χαίρεσαι και τον αντρούλη σου, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και... χιονισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, και πάλι μπράβο, Ροδούλα!!!
    Πάντα τέτοια !!!
    Να χαίρεσαι και τον Γιάννη σου !! Να'ναι πάντα καλά, με αγάπη και ευτυχία!! Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή